Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu do 30 000 euro na UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SAWIN

Data ogłoszenia
2018-02-23
Termin składania ofert
2018-03-06 10:00
Treść
RFF.3026.5.02.2018                                         Sawin, dnia 21 lutego 2018 r.
 
Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu do 30 000 euro na UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SAWIN 
 
1. Zamawiający: Gmina Sawin, 22-107 Sawin ul. Chutecka 12, tel/fax [82)567-30-12,
www.sawin.pl
 
2. Opis przedmiotu zamówienia: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY
SAWIN" z podziałem na następujące części:
Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sawin
Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sawin.
 
3. Wymagany okres realizacji: od dnia 28.03.2018 r. do dnia 27.03.2020 r.
 
4. Wymagany termin gwarancji: nie dotyczy,
 
5. Wymagania i warunki Zamawiającego: zgodnie z zapisami siwz.
 
6. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić wg załączonego do siwz formularza w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami siwz.
 
7. Sposób obliczenia ceny oferty: cenę oferty należy obliczyć za pełny 24 -miesięczny okres
zamówienia i cały przedmiot zamówienia opisany w załącznikach do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia.
 
8. Rozliczenie wykonanych prac: zgodnie z zapisami siwz i projektem umowy załączonym do siwz.
 
9. Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Sawin, 22-107
Sawin ul. Chutecka 12, Termin wpływu ofert do siedziby zamawiającego upływa 06.03.2018 r.,
o godz. 10:0Q, Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.03.2018 r., o godz. 10:15, w siedzibie
zamawiającego, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje
zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem bądź pocztą elektroniczną:
pisemnie na adres zamawiającego, faksem na nr: (82) 567 30 12, pocztą elektroniczną na
adres: ug@sawin.pl
 
10. Kryterium oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną na poszczególne części
zamówienia. Część I zamówienia:, cena oferty - 80 %, klauzule dodatkowe i inne postanowienia
szczególne fakultatywne - 20 %, Część II zamówienia: cena oferty - 100%.
 
11. Informacje o oświadczeniach zgodnie z zapisami siwz.
 
12. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami ze strony zamawiającego jest
Skarbnik Gminy Pani Elżbieta Kamela [82) 567 30 12. W sprawach merytorycznych
Inter-Broker Sp. z o.o. w Toruniu reprezentuje (bez prawa przyjmowania od wykonawców
zapytań o wyjaśnienie treści SIWZ i udzielania na nie wykonawcom odpowiedzi) Rafał Cimek
tel. [81) 532 42 31.
 
13. Załączniki: siwz z załącznikami
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Teresa Oziomekdodano do BIP dnia 23-02-2018 17:58:29