Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówOgłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne
Do podstawowych obowiązków specjalisty ds. rozliczeń finansowych należeć będzie rozliczenie projektu wraz z księgowaniem.
Specjalista ds. rozliczeń finansowych zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe rozliczenie i księgowanie projektu w tym:
- Weryfikowanie po względem formalno-rachunkowym.
- Księgowaniu dokumentów projektowych.
- Opracowanie zestawień i podsumowań wydatkowanych kwot..
- Opracowywanie harmonogramu płatności.
- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji finansowej projektu (w wersji elektronicznej i papierowej).
- 6. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności cywilno- prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
- wykształcenie wyższe;
- znajomość ustawy o rachunkowości, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach Publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokumentów programowych związanych z realizacją projektów w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne;
- doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych.
- biegła znajomość standardów rachunkowości.
Dodatkowe wymagania:
- dyspozycyjność;
- umiejętność obsługi komputera (Excel, Word);
- łatwość pisania i swoboda wypowiedzi
- kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole
- zaangażowanie w wykonywane działania;
- umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenie zawodowego np. referencje;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz
o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Liczba miejsc: 1
Forma zatrudnienia: z wybraną osobą zostanie podpisana umowa o pracę
Wynagrodzenie: finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.”
ujętych w budżecie.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne";
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin pok. 109
- lub wysłać na adres Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 567 30 12, wew. 27
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 24.10.2017r do godziny 12.00
Dodano do BIP dnia: 2017-10-17 20:25:53