Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o naborze na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych
Data utworzenia
2017-10-17
Opis

Ogłoszenie o naborze na stanowisko  specjalisty ds. rozliczeń finansowych
  

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne

 

 

Do podstawowych obowiązków specjalisty ds. rozliczeń finansowych należeć będzie  rozliczenie projektu wraz z księgowaniem.

Specjalista ds. rozliczeń finansowych zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe rozliczenie i księgowanie projektu w tym:

  1. Weryfikowanie po względem formalno-rachunkowym.
  2. Księgowaniu dokumentów projektowych.
  3. Opracowanie zestawień i podsumowań wydatkowanych kwot..
  4. Opracowywanie harmonogramu płatności.
  5. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji finansowej projektu (w wersji elektronicznej i papierowej).

 

  1. 6.       Wymagania niezbędne:
  2. obywatelstwo polskie;
  3. pełna zdolność do czynności cywilno- prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  5. wykształcenie wyższe;
  6. znajomość ustawy o rachunkowości, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach Publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokumentów programowych związanych z realizacją projektów w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne;
  7. doświadczenie w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych.
  8. biegła znajomość standardów rachunkowości.

 

Dodatkowe wymagania:

  1. dyspozycyjność;
  2.  umiejętność obsługi komputera (Excel, Word);
  3. łatwość pisania i swoboda wypowiedzi
  4. kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole
  5. zaangażowanie w wykonywane działania;
  6. umiejętność konstruktywnego rozwiązywania  problemów.

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV;
  2. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenie zawodowego np. referencje;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz 
    o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  6. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

 

Liczba miejsc:  1

Forma zatrudnienia: z wybraną osobą zostanie podpisana umowa o pracę

Wynagrodzenie: finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.”  

ujętych w budżecie.

 

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne";

  1. osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin pok. 109
  2. lub wysłać na adres Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 567 30 12, wew. 27

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 24.10.2017r  do godziny 12.00

 

 

 

Plik
docx pobrano: 2 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Suchoń Agata
Dodano do BIP dnia: 2017-10-17 20:25:53