Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 38/23
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2023-03-30
Termin składania dokumentów
2023-04-11
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk  o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
    1. Obywatelstwo polskie;
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    3. Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
    4. Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
    5. Nie figuruje w Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym;
    6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe;
    7. Posiadanie wykształcenia wyższego na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
    8. Posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, oświatowej lub Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej;
    9. Znajomość przepisów prawa:

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pomocy społecznej,

- ustawy kodeks postepowania administracyjnego,

- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

- ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy Kodeks Pracy,

  1. Nieposzlakowana opinia;
  2. Koncepcja funkcjonowania Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, która powinna zawierać następujące elementy: opis zakresu działalności Świetlicy w oparciu o Statut Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, koncepcję współpracy z organizacjami społecznymi i jednostkami pomocniczymi Gminy, prognozę kosztów Świetlicy, wskazanie źródeł finansowania działalności Świetlicy z uwzględnieniem środków własnych gminy oraz środków zewnętrznych;
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. Umiejętność kierowania zespołem pracowników;
  3. Umiejętność współpracy i skutecznego komunikowania się;
  4. Umiejętność obsługi komputera;
  5. Wysoka kultura osobista;
  6. Prawo jazdy kat. B;
  7. Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  8. Dyspozycyjność, umiejętności zarządzania czasem;
  9. Predyspozycje osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość  nawiązywania  kontaktów  z  ludźmi,  empatia;
Zakres obowiązków
  1. Zakres zadań wykonywanych  na stanowisku urzędniczym:
    1. Kierowanie bieżąca działalnością Świetlicy, działanie w jej imieniu i reprezentowanie na zewnątrz;
    2. Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w placówce;
    3. Nadzór nad statutową działalnością Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie;
    4. Nadzór nad powierzonym majątkiem komunalnym gminy zgodnie z przeznaczeniem i zasada racjonalnej gospodarki, zabezpieczenie majątku przed pożarem, kradzieżą, dewastacją itp.;
    5. Opracowywanie wewnętrznych aktów związanych z funkcjonowaniem Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie
    6. Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych;
    7. Wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych;
    8. Wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Świetlicy w ramach działań statutowych;
    9. Opracowanie projektu budżetu Świetlicy oraz nadzór na jego prawidłowym wykonaniem, sporządzanie sprawozdań
    10. Sprawowanie opieki na wychowankami;
    11. Przygotowywanie projektów uchwał dot. działalności świetlicy;
    12. Sprawowanie nadzoru nad realizacją właściwego standardu opieki i wychowania;
    13. Prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji jednostki;
    14. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
    15. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach;
    16. Współpraca z rodzicami lub opiekunami dziecka, placówkami oświatowymi i podmiotami leczniczymi, organami samorządowymi, Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sawinie oraz instytucjami, jednostkami, osobami fizycznymi i prywatnymi, które prowadzą działalność w obszarze pomocy dziecku i rodzinie.
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
    3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej – zakładka: Oferty pracy lub w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin - pokój 109);
    4. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
    5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
    6. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
    7. Oświadczenia o:
  2. niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  3. nie toczącym się przeciwko kandydatowi postepowaniu karnym;
  4. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  5. braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej;
  6. oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
  7. oświadczenie, iż nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  8. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji   w BIP   i tablicy ogłoszeń UG danych osobowych.
    1. Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego;
    2. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r. poz. 530)” oraz własnoręcznie podpisane;
    3. Wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
Warunki pracy
  1. Praca w  pełnym wymiarze, wykonywana będzie w siedzibie Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie ul. Rynek 18a, 22-107 Sawin, w pomieszczeniu biurowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, (w budynku nie występują bariery architektoniczne).
  2. Wynagrodzenie ustalone zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 poz. 1960 ze zm.) oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Sawin Nr 59/21 z dnia 26 października 2021r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników jednostek budżetowych Gminy Sawin.
  3. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
  4. Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, skaner, telefon itp.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu lutym 2023 roku wskaźnik  zatrudnienia  osób  niepełnosprawnych w  jednostce, w  rozumieniu  przepisów  o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, I piętro, pokój 109

Załączniki
  • pdf 307 KB pobrano: 15 razy
  • docx 19,8 KB pobrano: 2 razy
  • pdf 0,9 MB pobrano: 8 razy

  • Wybrany kandydat
    Unieważnienie naboru

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agnieszka Janczarek
    Dodano do BIP dnia 30-03-2023 12:44:52