Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie
Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- Nie figuruje w Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie wykształcenia wyższego na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
- Posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, oświatowej lub Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej;
- Znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks Pracy,
- Nieposzlakowana opinia;
- Koncepcja funkcjonowania Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, która powinna zawierać następujące elementy: opis zakresu działalności Świetlicy w oparciu o Statut Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, koncepcję współpracy z organizacjami społecznymi i jednostkami pomocniczymi Gminy, prognozę kosztów Świetlicy, wskazanie źródeł finansowania działalności Świetlicy z uwzględnieniem środków własnych gminy oraz środków zewnętrznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników;
- Umiejętność współpracy i skutecznego komunikowania się;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Wysoka kultura osobista;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- Dyspozycyjność, umiejętności zarządzania czasem;
- Predyspozycje osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, empatia;
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Kierowanie bieżąca działalnością Świetlicy, działanie w jej imieniu i reprezentowanie na zewnątrz;
- Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w placówce;
- Nadzór nad statutową działalnością Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie;
- Nadzór nad powierzonym majątkiem komunalnym gminy zgodnie z przeznaczeniem i zasada racjonalnej gospodarki, zabezpieczenie majątku przed pożarem, kradzieżą, dewastacją itp.;
- Opracowywanie wewnętrznych aktów związanych z funkcjonowaniem Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie
- Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych;
- Wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych;
- Wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Świetlicy w ramach działań statutowych;
- Opracowanie projektu budżetu Świetlicy oraz nadzór na jego prawidłowym wykonaniem, sporządzanie sprawozdań
- Sprawowanie opieki na wychowankami;
- Przygotowywanie projektów uchwał dot. działalności świetlicy;
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją właściwego standardu opieki i wychowania;
- Prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji jednostki;
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach;
- Współpraca z rodzicami lub opiekunami dziecka, placówkami oświatowymi i podmiotami leczniczymi, organami samorządowymi, Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sawinie oraz instytucjami, jednostkami, osobami fizycznymi i prywatnymi, które prowadzą działalność w obszarze pomocy dziecku i rodzinie.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej – zakładka: Oferty pracy lub w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin - pokój 109);
- Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Oświadczenia o:
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie toczącym się przeciwko kandydatowi postepowaniu karnym;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej;
- oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
- oświadczenie, iż nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UG danych osobowych.
- Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego;
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2022 r. poz. 530)” oraz własnoręcznie podpisane;
- Wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- Praca w pełnym wymiarze, wykonywana będzie w siedzibie Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie ul. Rynek 18a, 22-107 Sawin, w pomieszczeniu biurowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, (w budynku nie występują bariery architektoniczne).
- Wynagrodzenie ustalone zgodnie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 poz. 1960 ze zm.) oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Sawin Nr 59/21 z dnia 26 października 2021r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników jednostek budżetowych Gminy Sawin.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, skaner, telefon itp.).
W miesiącu lutym 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, I piętro, pokój 109
Dodano do BIP dnia 30-03-2023 12:44:52