Młodszy referent ds. gospodarki komunalnej
Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: administracja publiczna, zarządzanie lub prawo
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku: administracja publiczna, zarządzanie lub prawo.
- Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego oraz znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo budowlane, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie zwierząt, o finansach publicznych, ustawy – Ordynacja podatkowa, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody, Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 czerwca 2019 r. w sprawie programów ochrony powietrza oraz planów działań krótkoterminowych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w administracji samorządowej.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość obsługi komputera oraz systemów MS Windows , MS Office, Open Office, systemu informacji prawnej,
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość.
- Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z zakresu spraw komunalnych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- Prowadzenie spraw w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym w szczególności księgowania wpłat, przyjmowania deklaracji i wprowadzania przypisów.
- Przygotowywanie list płac na prowizje dla inkasentów.
- Uzgadnianie sporządzonych zestawień: dziennych, miesięcznych oraz kwartalnych z księgowością. Klasyfikacja budżetowa dokumentów księgowych dotyczących dowodów wpłat bankowych za wodę i ścieki.
- Weryfikacja składanych deklaracji.
- Prowadzenie spraw w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, w tym: przygotowywanie wydruków do zapisywania odczytów i ryczałtów, wprowadzanie odczytów wodomierzy, przygotowywanie faktur, księgowanie.
- Zawieranie umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, sporządzanie aneksów oraz rozwiązywanie tych umów.
- Prowadzenie rejestru VAT opłat za wodę i ścieki.
- Realizacja spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o finansach publicznych, ustawy – Ordynacja podatkowa, prawo wodne, prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych oraz do ustalania taryf za wodę i ścieki.
- Prowadzenie spraw związanych z rozkładaniem na raty lub umarzaniem zaległości w opłatach za wodę oraz ścieki.
- Wystawianie wezwań do zapłaty opłat za wodę i ścieki oraz przekazywanie ich pracownikowi windykacji.
- Prowadzenie punktu informacyjno-konsultacyjnego Programu „Czyste Powietrze”.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu(bez zdjęcia).
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenia o:
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie toczącym się przeciwko kandydatowi postepowaniu karnym;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym.
- Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282)” oraz własnoręcznie podpisane.
- Wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Praca wykonywana będzie w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym, wielostanowiskowym, na II piętrze ( brak windy).
- Stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, telefon itp.)
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu maju 2023 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin – do 26.06.2023r.do godz. 10:00
- Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „ Nabór na stanowisko młodszy referent ds. gospodarki komunalnej”, osobiście lub listem poleconym.
- O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu.
- Miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, I piętro, pokój 109.
- Informacje dodatkowe
- Postępowanie rekrutacyjne składa się z dwóch etapów:
- Etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych;
- Etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi;
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub droga elektroniczna na adres e-mail o terminie dalszego postępowania.
- Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru.
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin. Dokumenty nieodebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone.
- Wójt Gminy Sawin zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Zgodnie z 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Gmina Sawin, z siedzibą w Sawinie, ul. Chutecka 12,
b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w Gminie Sawin pełni pani Ewelina Bańka, adres e-mail: iod@sawin.pl;
c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sawin,
d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.
Dodano do BIP dnia 13-06-2023 15:32:10