Kierownik Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie
Posiadanie wykształcenia wyższego na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
- Obywatelstwo polskie;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- Nie figuruje w Rejestrze Przestępstw na Tle Seksualnym;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiadanie wykształcenia wyższego na kierunku pedagogika, pedagogika socjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na dowolnym kierunku, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej;
- Posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, oświatowej lub Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej;
- Znajomość przepisów prawa:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy kodeks postepowania administracyjnego,
- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
- ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks Pracy,
- Nieposzlakowana opinia;
- Koncepcja funkcjonowania Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, która powinna zawierać następujące elementy: opis zakresu działalności Świetlicy w oparciu o Statut Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie, koncepcję współpracy z organizacjami społecznymi i jednostkami pomocniczymi Gminy, prognozę kosztów Świetlicy, wskazanie źródeł finansowania działalności Świetlicy z uwzględnieniem środków własnych gminy oraz środków zewnętrznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe :
- Umiejętność kierowania zespołem pracowników;
- Umiejętność współpracy i skutecznego komunikowania się;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Wysoka kultura osobista;
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- Dyspozycyjność, umiejętności zarządzania czasem;
- Predyspozycje osobowościowe: rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, empatia;
- Kierowanie bieżąca działalnością Świetlicy, działanie w jej imieniu i reprezentowanie na zewnątrz;
- Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników zatrudnionych w placówce;
- Nadzór nad statutową działalnością Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie;
- Nadzór nad powierzonym majątkiem komunalnym gminy zgodnie z przeznaczeniem i zasada racjonalnej gospodarki, zabezpieczenie majątku przed pożarem, kradzieżą, dewastacją itp.;
- Opracowywanie wewnętrznych aktów związanych z funkcjonowaniem Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie
- Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych;
- Wykonywanie zadań wynikających z kontroli zarządczej oraz prowadzenie nadzoru nad realizacją wniosków pokontrolnych;
- Wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Świetlicy w ramach działań statutowych;
- Opracowanie projektu budżetu Świetlicy oraz nadzór na jego prawidłowym wykonaniem, sporządzanie sprawozdań
- Sprawowanie opieki na wychowankami;
- Przygotowywanie projektów uchwał dot. działalności świetlicy;
- Sprawowanie nadzoru nad realizacją właściwego standardu opieki i wychowania;
- Prowadzenie i zabezpieczanie dokumentacji jednostki;
- Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej oraz przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach;
- Współpraca z rodzicami lub opiekunami dziecka, placówkami oświatowymi i podmiotami leczniczymi, organami samorządowymi, Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Sawinie oraz instytucjami, jednostkami, osobami fizycznymi i prywatnymi, które prowadzą działalność w obszarze pomocy dziecku i rodzinie.
- List motywacyjny;
- CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej – zakładka: Oferty pracy lub w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin - pokój 109);
- Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Oświadczenia o:
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie toczącym się przeciwko kandydatowi postepowaniu karnym;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej;
- oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
- oświadczenie, iż nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
- oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP i tablicy ogłoszeń UG danych osobowych.
- Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego;
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 530)” oraz własnoręcznie podpisane;
- Wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- Praca w pełnym wymiarze, wykonywana będzie w siedzibie Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie ul. Rynek 18a, 22-107 Sawin, w pomieszczeniu biurowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, (w budynku nie występują bariery architektoniczne).
- Wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem R. M z dnia 22 maja 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1102) oraz Zarządzeniem Wójta Gminy Sawin Nr 5/24 z dnia 8 stycznia 2024r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników jednostek budżetowych Gminy Sawin.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, skaner, telefon itp.).
W miesiącu lutym 2024 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- Termin – do 08.04.2024 r. do godz. 10:00;
- Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko Kierownika Świetlicy Socjoterapeutycznej w Sawinie”, osobiście lub listem poleconym;
- O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu;
Miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, I piętro, pokój 109.
- Postępowanie rekrutacyjne składa się z dwóch etapów:
- Etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych;
- Etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi;
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub droga elektroniczna na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
- Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania;
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin. Dokumenty nieodebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone;
- Wójt Gminy Sawin zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu bez podania przyczyny;
- Zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
-
administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Gmina Sawin, z siedzibą w Sawinie, ul. Chutecka 12,
-
-
- funkcję Inspektora Ochrony Danych w Gminie Sawin pełni pani Agata Szwed, adres e-mail: iod@sawin.pl;
- dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sawin,
- podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
- dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
- przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
Dodano do BIP dnia 28-03-2024 09:28:12