Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszy referent ds. księgowości oświaty i kultury w pełnym wymiarze czasu pracy

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 38/2017 Wójta Gminy Sawin z dnia 26 czerwca 2017 r.
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2017-06-26
Termin składania dokumentów
2017-07-06
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie
    wyższym.
  5. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego       oraz    znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o   ochronie danych osobowych, o systemie oświaty, o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, o finansach publicznych, o rachunkowości, o dostępie do informacji publicznej, podatku VAT, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, zamówieniach publicznych.
  6. Znajomość obsługi programów Groszek, Bestia, Foka.
  7. Staż co najmniej roczny w administracji publicznej w Referacie Finansowym.
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  9. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowana potwierdzona znajomość obsługi komputera – system MS Windows 7, MS Office, Open Office, system informacji prawnej LEX on-line.
  2. Preferowane studia wyższe ekonomiczne II stopnia lub w trakcie studiów.
  3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie ewidencji księgowej zapewniającej rejestrowanie wszystkich operacji  
    gospodarczych jednostek budżetowych – szkół i jednostek kultury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno–rachunkowym
    i formalno–prawnym dokumentując ten fakt własnym podpisem.
  3. Dokonywanie płatności za zakupione materiały i usługi przez jednostki oświatowe i jednostki kultury.
  4. Rozliczanie odpłatności  za obiady i opłaty za przedszkole. Ustalanie należności
    i nadpłat z ww. tytułów za okresy sprawozdawcze.
  5. Terminowe sporządzanie sprawozdań  kwartalnych,  półrocznych  i  rocznych 
    z wykonania planów finansowych szkół i jednostek kultury.
  6. Sporządzanie bilansu i sprawozdań finansowych jednostek budżetowych – szkół
    gminy.
  7. Naliczanie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych ww. jednostek organizacyjnych gminy.
  8. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, pomocy
    dydaktycznych i księgozbioru ww. jednostkach organizacyjnych gminy.
  9. Prowadzenie rozliczeń VAT Gminy i sporządzanie deklaracji podatkowej.
  10. Wykonywanie zadań zleconych prze Wójta, Sekretarza i Skarbnika Gminy.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu;
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy;
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata;
  6. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona;
  7. Oświadczenia:
    • niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
    • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
  8. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)” oraz własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy
  1. Praca wykonywana będzie w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym, wielostanowiskowym, na piętrze (brak windy).
  2. Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer, drukarka, telefon itp.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu maju 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów
  1. Termin - do 06 lipca 2017 r. do godz. 15:30.
  2. Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „ Nabór na stanowisko młodszego referenta ds. księgowości oświaty i kultury”, osobiście lub listem poleconym.
  3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
  4. Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin I piętro pok. Nr 109.
Uwagi
  1. Postepowanie składa się z dwóch etapów:
    a) etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
    b) etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
  3. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu , niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru.

Wybrany kandydat
Paulina Torbiczuk
Uwagi
zam. Sajczyce

Uzasadnienie wyboru
Wybrana kandydatka odpowiada wymaganiom powyższego stanowiska.
Paulina Torbiczuk
Uwagi
zam. Sajczyce

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Elżbieta Kamela
Dodano do BIP dnia 27-06-2017 16:58:48