Młodszego referenta ds. obsługi Rady Gminy w wymiarze ¾ etatu
Symbol oferty
Zarządzenie Nr 40/2018
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2018-07-19
Termin składania dokumentów
2018-07-30
Wymagane wykształcenie
Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub minimum średnie ogólne.
Wymagania związane ze stanowiskiem
I. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub minimum średnie ogólne.
- Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego, ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Staż pracy co najmniej półroczny w administracji publicznej
II. Wymagania dodatkowe:
- Preferowana potwierdzona znajomość obsługi komputera – system MS Windows 7, MS Office, Open Office, system informacji prawnej LEX on-line.
- Preferowane studia wyższe lub w trakcie studiów z zakresu finansów.
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość.
Zakres obowiązków
- obsługa kancelaryjno-techniczna rady,
- powiadamianie o zwoływanych posiedzeniach,
- opracowywanie projektów planów pracy rady,
- obsługa sesji rady i posiedzeń jej komisji,
- prowadzenie ewidencji interpelacji i wniosków radnych oraz odpowiedzi,
- prowadzenie ewidencji zbioru uchwal rady,
- prowadzenie ewidencji zbioru protokołów sesji i posiedzeń komisji rady,
- przekazywanie uchwał rady zainteresowanym pracownikom urzędu, jednostkom organizacyjnym, Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej (według właściwości),
- prowadzenie całości dokumentacji związanej z działalnością rady,
- udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu mandatu, prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem mandatu radnego, w tym dyżurów radnych,
- odbieranie oświadczeń majątkowych od radnych i przekazywanie ich przewodniczącemu rady,
- podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o terminie sesji,
- udostępnianie do wglądu obywateli protokołów i innych dokumentów z posiedzeń rady i jej komisji,
- prowadzenie zbioru i udostępnianie do wglądu przepisów prawa miejscowego,
- ogłaszanie przepisów prawa miejscowego,
- podejmowanie starań o pozyskanie dodatkowych funduszy pozabudżetowych na realizację ważnych zadań dla środowiska lokalnego,
- archiwizowanie dokumentacji tworzonej przez radę i komisje.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny;
- CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
- Oświadczenia:
a) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
b) nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym; - Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz.1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 2018 r. Dz. U. poz. 1260)” oraz własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy
- Praca wykonywana będzie w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym,
wielostanowiskowym, na II piętrze (brak windy). - Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer,
drukarka, telefon itp.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu czerwcu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Miejsce składania dokumentów
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- Termin – do 30.07.2018 r. do godz. 12:00.
- Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „ Nabór na stanowisko młodszy referent ds. obsługi Rady Gminy ”, osobiście lub listem poleconym.
- O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
- Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 sawin I piętro pok. Nr 109.
Uwagi
- Postepowanie składa się z dwóch etapów:
a) etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
b) etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, - Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
- Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu , niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
- Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru.
Załączniki
Uwagi
Informujemy, że konkurs został unieważniony z powodu niezłożenia żadnej oferty.
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Poźniak
Dodano do BIP dnia 19-07-2018 17:44:03
Dodano do BIP dnia 19-07-2018 17:44:03