Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Młodszego referenta ds. obsługi Rady Gminy w wymiarze ¾ etatu

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 40/2018
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12 22-107 Sawin
Data ogłoszenia
2018-07-19
Termin składania dokumentów
2018-07-30
Wymagane wykształcenie

Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub minimum średnie ogólne.  

Wymagania związane ze stanowiskiem

I. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Preferowane wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub minimum średnie ogólne.  
  5. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego,  ustawy o ochronie danych osobowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania    administracyjnego.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  7. Staż pracy co najmniej półroczny w administracji publicznej


II. Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowana potwierdzona znajomość obsługi komputera – system MS Windows 7, MS Office, Open Office, system informacji prawnej LEX on-line.
  2. Preferowane studia wyższe lub w trakcie studiów z zakresu finansów.
  3. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność,  systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość.
Zakres obowiązków
  1. obsługa kancelaryjno-techniczna rady,
  2. powiadamianie o zwoływanych posiedzeniach,
  3. opracowywanie projektów planów pracy rady,
  4. obsługa sesji rady i posiedzeń jej komisji,
  5. prowadzenie ewidencji interpelacji i wniosków radnych oraz odpowiedzi,
  6. prowadzenie ewidencji zbioru uchwal rady,
  7. prowadzenie ewidencji zbioru protokołów sesji i posiedzeń komisji rady,
  8. przekazywanie uchwał rady zainteresowanym pracownikom urzędu, jednostkom organizacyjnym, Wojewodzie   i   Regionalnej   Izbie   Obrachunkowej   (według właściwości),
  9. prowadzenie całości dokumentacji związanej z działalnością rady,
  10. udzielanie radnym pomocy w wypełnianiu mandatu, prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem mandatu radnego, w tym dyżurów radnych,
  11. odbieranie oświadczeń majątkowych od radnych i przekazywanie ich przewodniczącemu rady,
  12. podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń o terminie sesji,
  13. udostępnianie do wglądu obywateli protokołów i innych dokumentów z posiedzeń rady i jej komisji,
  14. prowadzenie zbioru i udostępnianie do wglądu przepisów prawa miejscowego,
  15. ogłaszanie przepisów prawa miejscowego,
  16. podejmowanie starań o pozyskanie dodatkowych funduszy pozabudżetowych na realizację ważnych zadań dla środowiska lokalnego,
  17. archiwizowanie dokumentacji tworzonej przez radę i komisje.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny;
  2. CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem;
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
  6. Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli została orzeczona potwierdzonych za zgodność z oryginałem;
  7. Oświadczenia:

    a) niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    b) nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
    c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 
    d) braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;

  8. Podpisana klauzula informacyjna, w przypadku braku podpisanej własnoręcznym     podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego.
  9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz.1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 2018 r. Dz. U. poz. 1260)” oraz własnoręcznie podpisane.
Warunki pracy
  1. Praca wykonywana będzie w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym,    
    wielostanowiskowym, na II piętrze (brak windy). 
  2. Samodzielne stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia (komputer,
    drukarka, telefon itp.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu czerwcu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

  1. Termin – do 30.07.2018 r. do godz. 12:00.
  2. Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „ Nabór na stanowisko młodszy referent  ds. obsługi Rady Gminy ”, osobiście lub listem poleconym.
  3. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
  4. Miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 sawin I piętro pok.  Nr 109.
Uwagi
  1. Postepowanie składa się z dwóch etapów:

    a)     etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
    b)     etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami,

  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
  3. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu , niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  4. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl
  5. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru.

Uwagi
Informujemy, że konkurs został unieważniony z powodu niezłożenia żadnej oferty.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Marcin Poźniak
Dodano do BIP dnia 19-07-2018 17:44:03