Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Zapytanie ofertowe

Data ogłoszenia
2017-12-13
Termin składania ofert
2017-12-21 10:00
Treść

                                                                                                              Sawin, dnia 08.12.2017 r.

RFF-3026.75.12.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE do 30.000 EUR

 

Zamawiający:

Gmina Sawin

ul. Chutecka 12

22-107 Sawin

Tel/Fax (82) 576-30-12

 

            Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: ustawa z dnia 22 czerwca 2016 r.  Dz.U.2017 r.  poz. 1579 ) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usług i zapraszamy do złożenia oferty.

 

Przedmiot zamówienia:

Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej w wysokości 1.000.000 zł.
z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu Gminy Sawin oraz  spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań  z tytułu kredytów i pożyczek.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zamówienie obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000 zł.
     słownie (jeden milion złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie  planowanego deficytu
    Gminy Sawin oraz  spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
    i pożyczek.

2. Spłaty rat kredytu dokonywane będą w terminach miesięcznych poczynając od 31 marca
    2018 r.

3. Odsetki od kredytu podlegają spłacie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego
    miesiąca począwszy od 31 stycznia 2018 r.

4. Niedopuszczalna jest kapitalizacja odsetek.

5. Kredyt oprocentowany będzie wg stopy WIBOR 3M + stała marża banku (%) w okresie
    obowiązywania umowy, płatne ostatniego dnia każdego  miesiąca.

6. Zabezpieczeniem  spłaty kredytu będzie  weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
    podpisany przez Wójta Gminy z kontrasygnatą Skarbnika. 

7. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat z tytułu:

a) niewykorzystania całości kredytu,

b) zmiany harmonogramu spłat kredytu w zakresie kwot i terminów,

c) wcześniejszej spłaty  rat kredytu,

8. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie
    polskiej (PL).

9. Do formuły naliczenia odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni w roku.

10. Wykonawca nie będzie pobierał  żadnej prowizji  przygotowawczej.

11. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy
      o udzielenie kredytu.

12. Umowę kredytu przygotuje Bank w uzgodnieniu z Zamawiającym.

13. Umowa zostanie podpisana po otrzymaniu pozytywnej opinii RIO w Lublinie.

 

Termin wykonania zamówienia

1. Uruchomienie kredytu  przez Bank nastąpi 28.12.2017 r.

2. Okres kredytowania : lata 2017 – 2023

3. Spłaty rat kredytu dokonywane będą  w terminach miesięcznych poczynając od 31 marca
    2018 r.

4. Odsetki od kredytu podlegają spłacie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego
    miesiąca, począwszy od 31 stycznia 2018 r.

 

Kryteria oceny ofert:

1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty z uwzględnieniem  wszystkich opłat i podatków   
    oraz ewentualnych upustów i rabatów.

2. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Należy zastosować      
     zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

3. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem 
     konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek: inne omyłki polegające na   
     niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące
     istotnych zmian w treści  oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego
     oferta została poprawiona.

4. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona
    oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

 

 

Lp.

Opis kryteriów oceny

Znaczenie

1.

Cena

60%

2.

Termin uruchomienia kredytu:

 

 

1dzień

40%

 

2 dni

20%

 

3 dni

0%

 

Liczba  uzyskanych punktów przez daną ofertę stanowi sumę punktów przyznanych przez Zamawiającego, zgodnie ze stosowanymi kryteriami.

  1. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku,
  2. Kryteria mają przyporządkowaną ilość punktów w skali od 0 do 100 zgodnie
    z posiadana wagą.
  3. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:

Oferta o najniższej cenie i najkrótszym terminie uruchomienia kredytu od podpisania umowy otrzyma 100 punktów.

  1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w niniejszy zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
  2. Zamawiający powiadomi o wynikach postepowania wszystkich wykonawców. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

 

Sposób porozumiewania się wykonawców z Zamawiającym.

 

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

 

Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest:

 

- Alicja Podolak  - sprawy formalno – prawne , tel. 82 567-30-12

 

- Elżbieta Kamela – Skarbnik Gminy – sprawy merytoryczne, tel. 82 567-30-12

 

 

Sposób przygotowania ofert: miejsce i termin ich składania:

 

Oferty  należy składać do dnia 20.12.2017 r.  do godz. 10.00 w Sekretariacie Gminy Sawin pok. Nr  109  w zamkniętej kopercie z napisem „Kredyt długoterminowy”.

Do oferty Wykonawcy dołączają następujące dokumenty:

 

  1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik Nr 1,
  2. Wypełniony formularz cenowy załącznik Nr  2, 
  3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego jeżeli ustawa  z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 1876 ) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust 1 ustawy pzp – wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument stanowić będzie załącznik  do oferty.

    Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów  lub poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii.
    Zamawiający zastrzega, iż w toku  sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną złożone lub będą zawierały błędy.
  4. Wzór umowy kredytowej z harmonogramem spłaty kredytu wraz z odsetkami.

 

Dodano 19.12.2017

Termin składania ofert przedłuża się do 21.12.2017 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Elżbieta Kameladodano do BIP dnia 13-12-2017 13:52:48