Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o naborze na stanowisko koordynatora do realizacji projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych."
Znak
RPLU.12.02.00-06-0197/16
Data utworzenia
2017-10-17
Obowiązujący
2017-10-17 - 2017-10-24
Opis

Ogłoszenie o naborze na stanowisko  koordynatora
do realizacji projektu
„Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych."

RPLU.12.02.00-06-0197/16

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne

 

 

Do podstawowych obowiązków koordynatora należeć będzie  kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego.

 

Koordynator zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu w tym:

  1. Zarządzanie projektem.
  2. Koordynacji pracy personelu projektu i wykonawców zewnętrznych.
  3. Koordynacji realizacji działań projektowych.
  4. Opracowywanie i zatwierdzanie dokumentów projektowych: regulaminów, procedur itp.
  5. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu (w wersji elektronicznej i papierowej).
  6.  Współpracy z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizacji projektu (bieżące kontakty, udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli).
  7. Promowanie projektu i upowszechnianie osiągniętych rezultatów zgodnie z dokumentacją programową, umową oraz wnioskiem projektowym.
  8. Opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu
  9. Dokonywanie zakupów w ramach projektu.
  10. Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej.
  11. Analiza danych dotyczących zakładanych we wniosku wskaźników, nadzór nad ich osiąganiem zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu.
  12. Przestrzeganie procedur związanych z realizacją projektu i wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności cywilno- prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  4. wykształcenie wyższe;
  5. znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach Publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokumentów programowych związanych z realizacją projektów w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne;
  6. min. 3 letnie doświadczenie w rozliczaniu i realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych.

 

Dodatkowe wymagania:

  1. dyspozycyjność;
  2.  umiejętność obsługi komputera (Excel, Word);
  3. łatwość pisania i swoboda wypowiedzi
  4. kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole
  5. zaangażowanie w wykonywane działania;
  6. umiejętność konstruktywnego rozwiązywania  problemów.

 

Wymagane dokumenty:

  1. CV;
  2. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji i doświadczenie zawodowego np. referencje;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz 
    o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych;
  5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  6. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

 

Liczba miejsc:  1

Forma zatrudnienia: z wybraną osobą zostanie podpisana umowa-  zlecenie, Wynagrodzenie: finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.”  

ujętych w budżecie.

 

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem: „Nabór na stanowisko koordynatora projektu „Wsparcie uczniów Gimnazjum w Sawinie w zakresie kompetencji kluczowych.” współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 12.02. Kształcenie ogólne";

  1. osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin pok. 109
  2. lub wysłać na adres Urząd Gminy Sawin ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 567 30 12, wew. 27

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do dnia 24.10.2017r  do godziny 12.00

 

 

Plik
docx pobrano: 2 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Suchoń Agata
Dodano do BIP dnia: 2017-10-17 20:23:33