Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Konsultacje społeczne dotyczące projektu uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy ulicy w miejscowości Sawin Gmina Sawin.
Data utworzenia
2017-11-15
Obowiązujący
2017-11-15 - 2017-11-23
Opis

Zarządzenie Nr 82 /2017
Wójta Gminy Sawin
z dnia 14 listopada 2017 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy ulicy w miejscowości Sawin Gmina Sawin.

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 13 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 446) oraz Uchwały Nr V/23/15 Rady Gminy Sawin z dnia 31 marca 2015w sprawie przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Sawin (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2015 r. poz.1615), zarządza się co następuje:

 

§ 1.

1. Zarządza się przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami miejscowości Sawin, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego w Sawinie w okresie od dnia 15.11.2017 r. do dnia 23.11.2017 r.

2. Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego na terenie miejscowości Sawin Gmina Sawin.

3. Zakres konsultacji obejmuje wybór nowej nazwy ulicy.

4. Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego na terenie Gminy Sawin.

 

§ 2.

 Ogłoszenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji, zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://www.bip.sawin.pl/, na stronie internetowej Urzędu Gminy Sawin pod adresem http://ug.sawin.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sawin w terminie od dnia 15.11.2017 r. do dnia 23.11.2017 r.

 

§ 3.

Konsultacje prowadzone będą w formie:

zbierania uwag, opinii i wniosków oraz ankiet w postaci papierowej i elektronicznej, z wykorzystaniem formularza uwag, stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia, w terminie do dnia 23.11.2017 r. Wypełnione formularze można dostarczyć:

1) Drogą elektroniczną na adres: irena.grzeluk@sawin.pl

2) Drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin ,

z dopiskiem „ Zmiana nazwy ulicy”.

3) Bezpośrednio do Urzędu Gminy Sawin w godzinach pracy Urzędu, pokój Nr 209.

 

§ 4.

Materiał informacyjny dotyczący przedmiotu konsultacji będzie dostępny w Urzędzie Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, w godzinach pracy Urzędu w pokoju Nr 209.

 

§ 5.

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej .

 

§ 6.

Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości przez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://www.bip.sawin.pl, na stronie internetowej http://ug.sawin.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

 

§ 7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Załączniki
pdf pobrano: 3 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szpakowska-Grzeluk Irena
Dodano do BIP dnia: 2017-11-14 20:33:58