Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówZarządzenie Nr 82 /2017
Wójta Gminy Sawin
z dnia 14 listopada 2017 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy ulicy w miejscowości Sawin Gmina Sawin.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 13 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 446) oraz Uchwały Nr V/23/15 Rady Gminy Sawin z dnia 31 marca 2015w sprawie przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Sawin (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2015 r. poz.1615), zarządza się co następuje:
§ 1.
1. Zarządza się przeprowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami miejscowości Sawin, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego w Sawinie w okresie od dnia 15.11.2017 r. do dnia 23.11.2017 r.
2. Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Gminy Sawin w sprawie zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego na terenie miejscowości Sawin Gmina Sawin.
3. Zakres konsultacji obejmuje wybór nowej nazwy ulicy.
4. Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji dotyczących zmiany nazwy drogi powiatowej ul. I Korpusu Pancernego na terenie Gminy Sawin.
§ 2.
Ogłoszenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji, zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem internetowym http://www.bip.sawin.pl/, na stronie internetowej Urzędu Gminy Sawin pod adresem http://ug.sawin.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sawin w terminie od dnia 15.11.2017 r. do dnia 23.11.2017 r.
§ 3.
Konsultacje prowadzone będą w formie:
zbierania uwag, opinii i wniosków oraz ankiet w postaci papierowej i elektronicznej, z wykorzystaniem formularza uwag, stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia, w terminie do dnia 23.11.2017 r. Wypełnione formularze można dostarczyć:
1) Drogą elektroniczną na adres: irena.grzeluk@sawin.pl
2) Drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin ,
z dopiskiem „ Zmiana nazwy ulicy”.
3) Bezpośrednio do Urzędu Gminy Sawin w godzinach pracy Urzędu, pokój Nr 209.
§ 4.
Materiał informacyjny dotyczący przedmiotu konsultacji będzie dostępny w Urzędzie Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, w godzinach pracy Urzędu w pokoju Nr 209.
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej .
§ 6.
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości przez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://www.bip.sawin.pl, na stronie internetowej http://ug.sawin.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dodano do BIP dnia: 2017-11-14 20:33:58