Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Sawin

Logo - Urząd Gminy Sawin

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o publicznym przetargu ofertowym na sprzedaż autobusu marki AUTOSAN
Data utworzenia
2021-08-16
Opis

Nazwa i siedziba sprzedającego:

Gmina Sawin - Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin
tel/fax: 82 567 30 12
e-mail: ug@sawin.pl
www.sawin.pl

Przedmioty przetargu:

Autobus marki AUTOSAN S.A. , rok produkcji 2000; Model: H9.21 12.5t; Wersja: 41,. Nr rejestracyjny: LCH A124. Stan techniczny - pojazd do generalnego remontu.

Tryb przetargu:

pisemny przetarg ofertowy
Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:

  1. imię i nazwisko lub nazwę firmy,
  2. miejsce zamieszkania (siedziba),
  3. numer telefonu,
  4. numer PESEL w przypadku podatników będących osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL nieprowadzących działalności gospodarczej lub niebędących zarejestrowanymi podatnikami podatku od towarów i usług, NIP w przypadku pozostałych podmiotów podlegających obowiązkowi ewidencyjnemu,
  5. datę sporządzenia oferty,
  6. oferowaną cenę,
  7. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu

Cena wywoławcza samochodu :

Cena wywoławcza wynosi 5 100,00 zł brutto w tym VAT 23% (słownie złotych: pięć tysięcy sto złotych 00/100). Cenę ustalono na podstawie operatu szacunkowego rzeczoznawcy wyceny pojazdów samochodowych i ciągników.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych 00/100). Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Gminy Sawin nr 31 8192 0002 2001 0000 0853 0004 (dowód wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). Wadium wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone na wskazany przez oferenta rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy. Wadium złożone przez Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.

Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie adresowanej wg wzoru:
Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
„Oferta na zakup autobusu AUTOSAN”

Ofertę należy przesłać pod wskazany adres albo złożyć w Urzędzie Gminy Sawin ul. Chutecka 12, pokój nr 109 (Sekretariat).

Ostateczny termin składania ofert ustala się na 27.08.2021 r. do godz. 10:00.

Termin związania ofertą Sprzedający określa na 14 dni.

Komisja przetargowa odrzuci ofertę jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wpłacił wadium;

O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta

Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:

Otwarcia ofert dokona komisja przetargowa w dniu 27.08.2021 r . o godz. 11:00, w sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Sawin, ul. Chutecka 12.

Osoby do kontaktu:

  • w sprawie obejrzenia sprzętu:
    Seweryn Misiura tel. 082 545 97 02, e-mail: seweryn.misiura@sawin.pl
  • w sprawie przetargu:
    Irena Szpakowska-Grzeluk tel. 082 567 30 81, e-mail: irena.grzeluk@sawin.pl

Sprzęt będzie udostępniony zainteresowanym od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu po uprzednim kontakcie.

Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Inne informacje:

  1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia i który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd będący przedmiotem przetargu.
  2. W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, komisja przetargowa zorganizuje dodatkowy przetarg w formie aukcji dla oferentów, którzy złożyli te oferty, z kwotą postąpienia nie niższą niż 100,00 zł. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa o terminie dodatkowego przetargu.
  3. Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
  4. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia sprzętu (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.
  5. Wydanie sprzętu nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży.
Plik
pdf pobrano: 10 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szpakowska-Grzeluk Irena
Dodano do BIP dnia: 2021-08-16 15:17:08