Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych
Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), preferowane wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2024 r. poz. 1571 z późn. zm.), preferowane wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i zadania samorządu gminnego;
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, o finansach publicznych, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o ochronie danych osobowych;
- znajomość Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
- znajomość przepisów w zakresie prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
- co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obsługi komputera oraz systemów MS Windows, MS Office, Open Office, systemu informacji prawnej LEX on-line;
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność i terminowość;
- doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej w przedmiocie zamówień publicznych;
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych;
- prawo jazdy kategorii B.
- przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- prowadzenie rejestru umów o zamówienie publiczne w zależności od wartości i trybu udzielenia zamówienia;
- prowadzenie rejestru postępowań oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;
- opracowanie ogłoszenia o zamówieniu publicznym oraz przygotowanie umowy o zamówienie publiczne;
- opracowanie specyfikacji warunków zamówienia;
- przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienie publicznego wraz z wyborem wykonawcy;
- kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych;
- monitorowanie przebiegu zamówienia publicznego;
- prowadzenie korespondencji z Wykonawcami biorącymi udział w postepowaniu o zamówienie publiczne wraz z Wykonawcą, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, a w szczególności przygotowywanie odpowiedzi na skierowane zapytania, wyjaśnień do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), po uzyskaniu stanowiska w sprawie komisji przetargowej;
- prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- opracowywanie i aktualizacja rocznych i wieloletnich planów postępowań o udzielenie zamówień, jakie przewiduje się przeprowadzić w danym roku finansowym i zamieszczanie ich na stronie internetowej;
- ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok;
- prowadzenie rejestru depozytów wadium w innej formie niż pieniężna;
- zwrot wadium Wykonawcom, biorącym udział w postępowaniu o zamówienie publiczne;
- przygotowanie dokumentacji dla oferentów;
- należyte przechowywanie dokumentacji przetargowej z udzielonych zamówień, publicznych przez okres wskazany w ustawie Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie wniosków i obsługa projektów z funduszy strukturalnych UE oraz innych funduszy, których beneficjentem jest Gmina;
- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami gminy w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowych – fundusze unijne i krajowe, współuczestnictwo w procesach aplikacyjnych;
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów;
- bieżąca obsługa projektów pod względem przepływu dokumentów.
- list motywacyjny;
- CV z opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej z informacjami o wykształceniu (bez zdjęcia);
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej – zakładka: Oferty pracy lub w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin - pokój 109);
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, dodatkowe kwalifikacje potwierdzające doświadczenie i staż pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie kandydata potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata;
- kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata;
- oświadczenia o:
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
- podpisana klauzula informacyjna. W przypadku braku podpisanej własnoręcznym podpisem klauzuli informacyjnej dokumenty nie zostaną dopuszczone do postepowania rekrutacyjnego;
- dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)” oraz własnoręcznie podpisane;
- wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- wymiar czasu pracy: pełny etat (przeciętnie 40 godzin tygodniowo), praca wykonywana będzie w siedzibie urzędu, w pomieszczeniu biurowym, przy oświetleniu sztucznym i naturalnym z wykorzystaniem podstawowego sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), na II piętrze (brak windy);
- wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
- praca związana także z wyjazdami służbowymi poza siedzibę urzędu;
- bezpośredni kontakt z interesantami.
W miesiącu styczniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
- termin – do 03.03.2025 r. do godz. 10:00
- sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie opisanej „Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych”, osobiście lub listem poleconym.
- o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do urzędu.
- miejsce składania dokumentów: sekretariat Urzędu Gminy Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, I piętro, pokój 109.
1) postępowanie rekrutacyjne składa się z dwóch etapów:
a) Etap 1 – weryfikacja dokumentów aplikacyjnych;
b) Etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi;
2) kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub droga elektroniczna na adres e-mail o terminie dalszego postępowania;
3) dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie bez zastrzeżonej formy papierowej w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, niekompletne podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania;
4) informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń urzędu oraz na stronie ugsawin.bip.lubelskie.pl;
5) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego postępowania zostaną zniszczone lub zwrócone na wniosek kandydatów po zakończeniu naboru;
6) dokumenty aplikacyjne kandydatów niezakwalifikowanych będzie można odebrać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sawin. Dokumenty nieodebrane w terminie 6 miesięcy od dnia podania wyników naboru zostaną zniszczone;
7) Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest Gmina Sawin, z siedzibą w Sawinie, ul. Chutecka 12,
b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w Gminie Sawin pełni pani Ewelina Bańka, adres e-mail: iod@sawin.pl;
c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sawin,
d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa;
f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko.
Dodano do BIP dnia 20-02-2025 12:16:19